|
Centrum Mmorpg Wszystko o twoich ulubionych MMOPRG'ach
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
Paź :)
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:54, 07 Lut 2006 Temat postu: Quick Shot |
|
|
4 R/W - Quick Shoterzy
1 E/x - Warder
2 Mo/Me - Healerzy
1 Mo/Me - Protector
----------------------------
4x Quick Shoter R/W
Atrybuty:
15 Markmanship (11+1+3)
9 Wilderness Survival (8+1)
13 Expertise (12+1)
Skille:
1. Quick Shot [Elite]
2. Distracting Shot
3. Savage Shot
4. Kindle Arrows
5. Troll Unguent
6. Frenzy
7. Uniki (Whirlind Defense, Lighting Reflexes, Dryder's Defenses)
8. Rez Signet
Jeden Quick Shoter musi mieć Pin Down zamiast Savage Shot a drugi Favorable Winds. Pin Down żeby okulawić uciekający cel albo na mapie z przejmowaniem relictu okulawić wrogiego runnera. Favorable Winds daje kopa naszym strzałom więc tego ducha trzeba gdzieś z boku ustawić. Shoter z duchem musi w miare zmieniania pozycji tworzyć nowego ducha, a ten z Pin Downem niech uważa na długi recharge. Ważne jest żeby był dobry call i podążanie za nim. Wtedy cel nie będzie wstanie praktycznie nic zrobić jak go ostrzeliwuje 4 rangerów i co chwila Distracting Shotem oberwuje.
Na GvG zamiast 1 QS wchodzi flagowy. Skille do ustalenia.
Broń: Zealous Flat Bow of Fortitude. Flat Bow ma najlepsze statystyki dla Quick Shotera, zealous za każdy strzał dodaje nam 1 many, przy Expertise na 13 Quick Shot zabiera 2 many, zealous sprawia że bierze 1 które i tak się regeneruje. Drugi upgrade jaki się chce, ale polecam Health + 30.
----------------------------
Warder E/x
Atrybuty:
15 Earth Magic (11+1+3)
11 Water Magic (10+1)
11 Energy Storage (10+1)
Skille:
1. Stone Daggers
2. Earth Quake
3. Aftershock
4. Ward Against Meele
5. Ward Against Foes
6. Ward Against Harm [Elite]
7. Earth Attunement
8. Rez Signet
Zadaniem Wardera jest odpowiednia przemieszczanie nas do przodu. Ustawia on ochronne koła w których mamy się trzymać. Ward Meele przeciw Warriorom, Elite Water Magic czyli Ward Harm przeciw reszcie, Ward Foes do spowalniania wrogów. Trzeba się starać się trzymać w nich, chyba że akurat ktoś tam rzucił Meteor Shower to Warder ma za zadanie zmienić szybko naszą lokacje i odpowiednio ustawić Ward Foes żeby nie pozwolić celom zwiać. Czasem wpadnie między wrogów i rzuci Earth Quake + Aftershock.
Broń: Cokolwiek. Może być przyspieszająca casting i recharge skilli, a może być też dająca mane i życie.
----------------------------
2x Healer Mo/Me
Atrybuty:
15 Healing Players (11+1+3)
12 Divine Favor (11+1)
8 Inspiration Magic
Reszta w Smite.
Skille:
1. Healing Breeze
2. Word of Healing [Elite]/ Orison of Healing
3. Healing Touch
4. Heal Party/Heal Other
5. Heal Area/Aura of Faith [Elite]
6. Smite Hex
7. Drain Enchantment/Energy Tap/Channeling
8. Rez Signet
Pielęgniarki leczą Heal Area kiedy jesteśmy w Wardach, używają Heal Party, ściągają hexy i ogólnie wykonują swoją robotę. 1 leczy grupe, drugi pojedynczego człowieka. Najważniejszy jest szybki rez monków, więc jak tylko któryś padł to ma stać po 5 sekundach. Jak zabraknie many to któryś mesmerski czar dodający energie rzucają. Drain i Tap najlepiej użyć na callu. Jeden monk zamiast Word bierze Orisona, zamiast Heal Party zabiera Heal Other i zamiast Heal Area bierze Aura of Faith. Kiedy ktoś jest szczególnie atakowany, rzucamy na niego Aure i jest leczony o 40-45% więcej, co jest bardzo pomocne.
Broń: Najlepiej przyspieszająca recharge i casting skilli, ale może być też dająca energie, życie lub armor.
----------------------------
Protector Mo/Me
Atrybuty:
15 Protection Players (11+1+3)
11 Divine Favor (10+1)
10 Inspiration Magic
Skille:
1. Reversal of Fortune
2. Shielding Hands
3. Protective Spirit
4. Aegis
5. Mend Ailiment
6. Martyr [Elite]
7. Drain Enchantment/Energy Tap/Channeling
8. Rez Signet
Nasz ściągać stanów. Martyr + Mend Ailiment na siebie to podstawa. Mesmerskimi czarami uzupełnia mane. Ważne jest żeby Protector ciągle żył i utrzymywał Aegis.
Broń: Staff z Entchantment +20%. Większość skilli jest enchantami, a dzięki temu będą trwały 20% dłużej. Drugi bonus dający 5 many.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bat
Gość
|
Wysłany: Sob 16:57, 11 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
nie lepiej zamiast takich monkow 1 boon prot, 1 bonder i 1 healer z seedem? Zamiast wardera mozna dac N/E z orderami i wardami, r/w nie sa zbyt dobrym rozwiazaniem, lepiej 2 r/me i 2 r/w.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
Paź :)
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:16, 12 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
no i tu sie mylisz bo r/w ma frenzy;] a monkow lepiej nie zmieniac bo wtedy stajesz w kupie i leczysz heal area
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|