Forum Centrum Mmorpg Strona Główna Centrum Mmorpg
Wszystko o twoich ulubionych MMOPRG'ach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pare zasad do pvp

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Centrum Mmorpg Strona Główna -> Arena PVP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek
Paź :)



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:51, 07 Lut 2006    Temat postu: Pare zasad do pvp

1. Flagowy
Flagowy powinien byc najlepiej rengerem bo musi miec skille zwiększające szybkosc biegania i uniki a takze powinien miec przynajmniej 1 pulapke - Barbed Trap by zwalniac wrogów. Powinien trzymac sie zdala od walki i gdy tylko moze atakowac wroga z katapulty

2. Caller
Callerem powinien byc Warrior poniewaz ma najwięcej hp i najwiekszy armor pozatym warrior prawie zawsze atakuje i rzadko kiedy musi sie wycofac, reszta klas traci czas gdy musi sie wycofac podczas uciekania raczej ciezko jest callowac
Jesli tego nienauczycie sie grając razem na team arenach to napewno nienauczycie sie tego na gvg... na nauke callowania na gvg niema czasu
Callowanie i Atakowanie jednoczesnie jest jedną z najtrudniejszych rzeczy w tej grze ... całą reszte mozna przeczytac na stronce, build mozna zerznąc od kogos innego, bron mozna kupic na allegro ale tego nikt sie za was nienauczy -_-

3. Necro
Jesli mówimy o necro death megic to mowimy głównie o 2 rodzajach,
Animator - robi armie potworkow
Saper ^^ rozpierducha zwlok
Jest jeszcze jedna opcja mozna przerobic necro na mesmera dając mu Mark of Subversion i Soul Lech
Kazdy necro powinien miec na wszelki wypadek Putrid Explosion by wrazie czego pozbywac sie ciał z pola bitwy by wrogi Necro Death Magic nienarobil boruty
Jesli jest to Blood Magic moze bawic sie w Blood Ritual by zwiekszyc monkom regen many

4. Reger
Renger NIEMOZE miec peta
Renger powinien miec minimum 2 pulapki (NIE Spike Trap - jesli pierwsza pułapka to Spiked wrog wywróci sie a wszystkie pobliskie pułapki aktywuja się przez co zostaną ominięte, Jezeli wróg niebiegnie tylko porusza sie wolno to pułapki aktywują się minimalnie przed nim zanim w nie wejdzie)
Jak stawiac pułapki:
a) Pierwsza linia to Flame i Dust od biedy - wróg dostaje spore damage niezostaje spowolniony biegnie dalej
b) Druga linia Barbed - przeciwnik jest spowolniony i krwawi
c) Spike Trap jest mało przydatna ale mozna jej uzywac gdy stoi sie pomiedzy kilkoma wrogami i nikt nas nieatakuje, łatwo mozna w ten sposob przerwac wiele spelli jednoczesnie - niepolecam tego guwna napewno nienadaje sie do trapowania liniowego

W przypadku bronienia flagi trapowanie jest zdecydowanie jednym z lepszych pomysłów na przechylenie szali na swoją kozysc. Poległe party revivuje sie po 2 min tak więc gdy bronimy flagi mamy 2 min na "zaminowanie" wąskiego przejscia i przechylamy wygraną na naszą kozysc.

Spiryty
Jedna osoba powinna posiadac Frozen Soil który uniemozliwia revivowanie KAZDEGO w poblizu wiec trzeba go stawiac rozsądnie
Przydaje sie takze spiryt który o 15 energi obniza koszt wszystkich naszych czarów tak więc przydaje sie tylko wtedy gdy w naszym teamie przewazają ilosciowo monki elki i mesmerzy
Co do reszty niewypowiadam sie bo poprostu nieznam sie
Spirytów mozna uzywac takze do skutecznego blokowania drogi np. przy bramie do bazy mozna nastawiac tego szmelcu i zablokowac droge nawet jesli otworzą brame

5. Mesmer
Jest to chyba jedyna postac której nieobowiązuje "Call Target"
Jesli cały team atakuje Monka to ten monk ucieka - niemoze się leczyc wiec Beckfire nic niedaje, leczy go natomiast inny monk i własnie zadaniem mesmera jest zlikwidowanie tego drugiego monka by nasz team spokojnie ukatrupił swojego monka. Beckfire niezawsze wystarcza więc powinno sie tez pozbawic monka many co jest dla niego dosc duzym problemem Kolejno są Elki, necro, i na samym koncu zabieramy sie za rengerów i wojów

6. Warrior
Zdecydowanie na gvg podstawą powinien byc hammer który nokałtuje. Jesli mamy dobrze działający Call to zanim cel sie podniesie z ziemi powinien szybko zostac wyeliminowany. Kazdy Warrior powinien umiec puszcac Calla gdy jeden z nich ginie Calla rzuca drugi.

7. Elki
Jezeli w party jest tylko 1 elek to powinien on miec Meteory i nokałtowac robi to naprawde duze problemy bo wiekszosc łosi niewie co sie dzieje, pozatym przy tłoku gdzie walczy przeciwko nam 8 osób nietrudno jest w kogos trafic. Jesli elkow jest więcej idziemy w chain lighting. Elki powinny radzic sobie z blindem by pozbyc sie na jakis czas Warriorow i rengerów tez jest to pomocna umiejętnosc

8. Monk
Dobry monk to taki który dobrze leczy i nieda sie ubic. Monk powinien miec Spellbrakera by chronic się przynajmniej przed Elementami Necro i niektorymi spellami mesmera.
Resowanie podczas walki - Monk niepowinien revovwc podczas potyczki
chyba ze jest dogodna do tego sytuacjia i jestesmy zmuszeni
Resowac powinni wszyscy inni poza Warriorami ktorzy ciągle sa w ruchu i ciągle muszą gnębic przeciwników do resowania wyłacznie Res Signet tylko monk moze miec Resurecta

9. Ogólnie
Jesli widzimy ze ktos z naszych postawił Well of Blood ( zielone koło) pakujemy się do tego koła chyba ze jestesmy wojem
Jesli uciekamy i goni nas Warrior obok spadaja nasze meteoryty - lecimy w te meteory tam przez moment będziemy napewno bezpieczni

sa to porady ktore byly napisane przed wyjsciem GW Faction


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Centrum Mmorpg Strona Główna -> Arena PVP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin